Tijhuisingesprek

TGVia: via socials buschauffeurs werven

Vervoersbedrijf TGVia stond voor een flinke uitdaging: het vinden van gekwalificeerd personeel in de vorm van buschauffeurs en telefonisten. Hoe verder? Ik werd ingeschakeld en zette mijn pijlen op het werven van personeel via Facebook en Instagram.

Door goed te bestuderen welke doelgroep we wilden bereiken, heb ik een campagne opgezet. Deze moderne aanpak wierp zijn vruchten af: gesprekken tussen sollicitanten en TGVia volgden namelijk snel. Inmiddels werken er twee nieuwelingen!

Wat mij opviel, is dat je voor een relatief laag bedrag – we praten over nog geen 500 euro in twee maanden - tienduizenden mensen kan bereiken. En met tientallen potentiële werknemers in gesprek komt. Belangrijk is een juiste aanpak en uitgekiemde strategie.

In samenwerking met Leucq! Creative Services

BerichtTGViia

Wat gebeurt er allemaal bij BETS?

Nieuwtjes